2007年9月15日星期六

我的愛如潮水...

認識張信哲,由「愛如潮水」開始,情歌王子,深情憂鬱,外表唔討好,但順眼舒服。我從冇同人講我喜歡佢既歌,怕比人話我老餅。

今日lunch time過後,同事們起哄,講咩買CD比咩人簽,原來就係張信哲,佢會上黎sina做訪問,時間一到,佢準時出現,同事們一陣歡呼聲,之前上黎既歌星名人都冇咁既反應喎...估唔到佢有咁大吸引力。

做完訪問,果時我做野做到頭昏腦漲,於是我又去湊下熱鬧,relax下。本身我冇預備到CD架,咁岩同事有兩隻,我就話幫佢拎比Jeff簽,其實我係想親近下個明星,呃張相影下姐,佢比我地幾個同事圍剿,又簽名又影相咁,竟然冇黑面,而且好斯文好nice,絕冇架子,我對佢個人本身冇咩興趣,不過經過今次會加分啦!

呢張就係我同Jeff既合照啦,唯唯你羨慕嗎?


由於本人樣子極殘極恐怖,halloween未到廢事咁快嚇壞你地,於是我retouch左一個出前一丁公仔頭上去。haa..

1 則留言:

亞唯唯 說...

奧賣葛!有D咁既筍野,你早d話我知幫我簽埋ma!