2007年8月21日星期二

隨心所欲

第一次利用信用卡預售熱線買演唱會門卷,
發覺原來條熱線係超難打通, 尋日由朝到下午幾乎non-stop去打,
依然係插針都插唔入.
我那位有好多買903id concert ticket經驗既同事話我知,
通常5點左右就可以打通, 雖然唔知點解要係5點,
不過總算有個希望, 之後係我既努力之下,
終於係7:xxpm打通電話買到飛, 而我個同事就6點買到,
終於舒左一口氣...
點知今朝我同事話佢個friend今朝先打去,
竟然一打就打通, 仲要繼續有飛賣...
oh...可惡既信用卡公司, 又話得一日預售,
原來其實只係grimmick, 感覺到好似俾人欺騙左咁,
看來我都係適合做隨心所欲既事, 太急進真係唔適合我呢

2 則留言:

fay 說...

米米你係咪買eason既concert呀?

米米 說...

係呀
你又想睇呀?