2007年8月23日星期四

幾時先會有晴天?

有一次行老銅見到agnes b餐廳,未知餐牌價錢,就咁睇個格局同入面既食客類型,已經感到遙不可及。又一城新店唔知係點樣呢,價錢若親民一點也不妨一試。

今日大家返工有冇淋親呢?
勁大雨呀。一落車企o係車站,望住從天而降既洪水,手中得把超自私縮骨遮,我唔敢行住。
d雨真係勁過屋企個花灑,我懷疑就咁企o係條街淋雨會有按摩功效。
等左一陣,雨水都好似開水喉咁係咁落極唔停,但已經遲大到,局住都要走。
一行出車站,d雨霹靂拍勒咁擊打我把自私遮,我feel到每一滴雨所帶既衝力…
無定向既風雨好似四面八方衝擊,唔洗1分鐘我條腰對落以下已經淋濕晒。
好彩今日著裙,如果著褲就死啦。
而平底鞋就裝滿水,一路行,d雨水係咁入、而又隨住我既步伐滲返出黎。
哈哈,感覺真係好核突又好搞笑。

返到公司第一時間衝入廁所整返乾對鞋,透乾個身。
呢個時候,我見我對面既同事竟然連頭髮都濕埋,以為佢冇帶遮返工。
誰不知原來佢係有擔遮的,只係途中俾路過既巴士濺起既一個"白頭浪"冚埋黎…
哈,我今日似"洗腳"姐,佢仲沖埋涼。

沒有留言: