2007年8月27日星期一

撐場

米米blog多得會長同唯唯撐場,我每日上黎都有一點新鮮感。開blog果個係我,反而就一篇都冇寫過,因為平日向公司用電腦用到怕,向屋企我就算上網都只係check一下個email box就offline,加上我部腦年事已高,早幾個星期update左個flash player之後,竟然再睇唔到flash!!!於是我就更心灰意冷,無mood上網。

向公司寫blog真係冇幾可,今日之所以咁做係因為阿姐AL,做完「落雞呀」banner ad既layout,等緊個客覆,尚可hea一陣咋,由於我個mon係對出面走廊,同事行過會見到我做緊咩,難為我寫既時候要將個window縮到最細!

1 則留言:

亞唯唯 說...

WELL... 你唔係最懶惰O個個呢... 懶惰O個D, 快D出現POST MSG啦~